Day 12- This week

Har varit bra hittills. Jag har varit trött i kroppen men pigg i knoppen om ni förstår vad jag menar, träningsmässig har det varit ganska trögt för mig. Jag har skrattat mycket och det har varit härligt, många bra saker har hänt. Jag fick tillbaka en psykologi uppgift som jag trodde jag skulle få F på men fick 20/20, planerat roliga saker med mina vänner, skrattat så magen gjorde ont åt en hundmat historia, och livet har varit ganska bra helt enkelt. Det har såklart varit några jobbiga stunder också, som att behöva göra klart det sista på yearbooksidan min och att inse att min mascara och foundation är slut (haha jobbigt). Jag vill fortsätta ta det lugnt, kicka some ass på lördag i Wasuau och sen göra klart min scrapbook.


Kommentarer
Postat av: Gun-Lis Tamme

Visst är det skönt att skratta så man får ont i magen. Jag hade en sådan attack i går när jag pratade med min lillebror Grels. Kram

2011-01-14 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0