Day 6- My best friend

Jag har många vänner som jag är väldigt tajt med och kan egentligen kalla mina bästa vänner, men min allra bästis är Carro. Vi blev bästisar i femman (ni vet, på den tiden var det ju som att man bestämde att man var det) och har hållit ihop för det mesta sen dess. Tillsammans är vi oslagbara, haha, vår humör är skön och vi kör lite av vårat eget race. Hon har riktigt skön humör och jag har många minnen med den tjejen. T.e.x. när vi bestämde oss för att bara åka buss en hel dag, eller när vi gjorde en cykelbana av läskburkar, alla gånger jag sovit över hos henne eller när vi prövade det fulaste vi kunde hitta inne på HM och satte ihop en ursnygg outfit. I mars kommer hon hit, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0