Day 8- Your siblings

Lillebrorsan. Han är den nog personen som jag kopplar flest sånger till, efter allt GH som vi har spelat tillsammans. Daniel har alltid haft en förmåga för att få mig att skratta, när vi var små kommer jag ihåg att han brukade småreta mig och jag alltid sa sluta, då sa han, du skrattar ju. Riktigt cool skejtar kille har han vuxit upp att blivit, herregud han är snart 16. Jag kommer ihåg när han var 5 och det var farliga hundtröjan och pappa fick säga att det var noshörnings kött innan han ville äta. Han har riktigt skön humör, som speciellt kommer fram när man t.ex. sitter i en bil lite för länge. Saknar dig Daniel, bara så du vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0