....

Gutter och jenter! Haha, nejdå, jag har inte gått och blivit norsk, aven om jag umgås med nån hela tiden. Jag har varit ute och shoppat lite, var duktig och hittade faktiskt ett par jeans som sitter perfekt och det ar jatteskont faktiskt! Mina gamla satt.... valdigt dåligt, kan man saga. Jag kopte också en klanning som kommer bli skitsnygg i sommar, nu ska jag bara jobba lite på brannan først. Haha. Jag har forresten en date for prom också, haha! Men jag kan beratta mer om det nån annan gång! Hoppas ni har det bra och att forsta dagen i skolan inte var allt for jobbig for er! Nu ska jag ata!

Kommentarer
Postat av: kusin anna

oooh, du har en date till prom :o va kul :)) puss o kram <3

2011-01-11 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0