sunny sunday

Hej hopp i galoshen!
Jag är ganska så trött, jag kommer sova som ett litet barn i natt, haha. Jag har ju vart på skidutlyfkt idag, 30 km på 2 timmar. Det är typ det längsta jag har åkt så det var kul! Efter det åkte vi till gymmet, och körde järnet till lite kick ass musik, Emma skratta åt mig när jag kunde några ord till en Metallica sång, haha.

Så sista dagen innan skolan, yaayy..... Ganska så segt, men det får väl gå. Det är söndag och det betyder ju oftast Packer-game, inte för att jag kollar direkt. Jag förstår mig inte riktigt på den sporten, hahah! Jag ska surfa runt lite igen på internet och njuta av mina sista timmar av lov. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0