2 juni

Nu är jag hemma efter en lång men rolig dag. Hade två finals, Grammar and Writing (170 frågor!!!) och Spanska. Det var en så himla konstig känsla, jag är klar nu! Jag har bara en sista final på tisdag men det är piece of cake som man säger! Helt sjukt! Efter skolan så hade jag, Emma och Maja planer på att gå och se The Hangover 2, weelllll..... Lite ändrade planer blev det när vi kommer ut från skolan och möts av Majas syster från Norge. Majas värdmamma och hennes syster hade planerat det hela sedan November och nu är hon här. Jag visste redan om det och det var så roligt att höra henne säga; OH MY GOD! WHAT THE HECK ARE YOU DOING HERE?????? På engelska också hahhaa! Vi gick i alla fall på bion, med Majas syster och nu är jag hemma igen och ska packa för helgen i Lacrosse och sen graduation. Holy cow..... Mycket att göra nu sista dagarna här i Green Bay. Jag ska ta en massa bilder  helgen i alla fall! Nej, nu ska jag börja packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0