11 mars

Godmorgon!
Börjar springbreak med att ligga och dra mig i sängen. Skönt! Jag vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, tror nog att jag ska träffa Emma och några tjejer från skidlaget förmodligen. Det skulle vara kul för jag har inte sett dem på ett tag. Maja sitter just nu i bilen ner till Florida. Om jag är avundsjuk- ja! Fast inte så mycket ;) Jag får ju besök snart haha! Är sjukt sugen på att shoppa fast... vet inte riktigt vad. Vill ha ett par röda shorts och en ny väska. Sen vill jag ladda upp med snygga solbrillor nu också! Jag protesterar vintern nu, orkar inte medsnön längre! Jaja, vad har ni haft för er idag då? Skola och jobb? Vi hörs säkert senare, men ha en bra fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2011-03-11 @ 18:14:17
Postat av: antonia

<3

2011-03-12 @ 12:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0