9e mars

Hej! Jag är bara hemma för en liten stund innan jag ska tillbaka till skolan, det är ett track möte som jag måste gå på. Hade träning idag igen efter skolan, kommer att ah träning varje skoldag nu fram tills säsongen är över. Måste säga att det inte är särkskilt jobbigt, vi hoppar lite och gör lite röresler, men inget särskilt jobbigt. Hur som helst verkar det som att jag kommer att göra sprints och höjdhopp, kanske längdhopp också, vi får se. Det ska i alla fall bli kul! Jag tror att det här kommer bli superkul för det är så många människor och många roliga! Annars ikväll då, ska skriva lite mejl, och städa mitt rum borde jag göra. På lördag (aaaaaahhh!!!) kommer Carro hit och eftersom att hon kommer få sova på golvet, haha sorry, så tänkte jag att det kunde vara schysst om jag liksom städade upp lite innan hon kom, haha! Nej, nu måste jag gå!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer och städar Mandi ;) <3

2011-03-09 @ 08:31:59
URL: http://fridaisabelle.webblogg.se/
Postat av: faster

Du kommer att komma hem som värsta atleten :)

2011-03-09 @ 08:38:33
URL: http://mariasparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0