effektiv eftermiddag

Hej!
Jag kom hem ganska tidigt idag efter att track var över. Familjen är i kyrkan, men jag kände inte för att komma med så jag har huset för mig själv, och det är så skönt! Kan gå runt och göra lite vad jag vill, spela hög musik och bara ta det lugnt. Duktig har jag i alla fall vart och städat mitt rum, det ser riktigt fint ut nu, så Carro, du har tur. Fast det är klart... jag vet inte om jag kan lova att det kommer hålla sig såhär tills på lördag, hehe. Tror ni att jag klarar av att vara ännu lite mer duktig och jobba på spanska projektet som ska in om 2 veckor? Hmm.. det är kanske att ta i. Idag i historian pratade vi om att USA är ett sånt ungt land, bara typ 400 år, och så fick jag berätta om våra runstenar och att de var över 1000. Sen sa han också, tänk när det är sommar, då är det ljust till halv 9-9 ibland. Då skrattade jag, haha! Glass fick vi också på den lektionen och det är ju alltid uppskattat! Min absoluta värsta tid på dagen just nu är i creatve clothing. )/#&Q"T%##¤&/ stupid thing.... Håller på att sy en klänning (Oj Amanda, vad ambitiöst! Vi vet ju det gick med din förra! Eller för att inte nämna byxorna som du faktiskt sydde ihop!) och det bar vill inte gå ihop! Måste sy ihop två delar som verkligen är helt ologiskt att de ska sitta ihop. Det är ungefär som att försöka få ner en fyrkant i ett runt hål. Det går inte! Igår satt jag och sydde och sprättade upp det tre gånger. Blev äntligen klar idag, bara för att börja på en likadan del. Inte så kul. Men men, jag får lyssna på bra musik samtidigt så det är lugnt! Nej ni, nu ska jag nog gå och göra nåt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0