i have the time of my life

Jag är på såå bra humör just nu! Sitter och poppar lite musik och kollar ut genom förnstret där faktiskt solen håller på att gå ner. Ska senare iväga och träffa lite folk men det blir inte förns om nån timme eller så. Men jag tänkte att det kan vara schysst mot mitt sällskap om jag duschar innan kanske. Hur som helst, jag är sååå glad just nu, tio dagars ledighet och det kommer bli GRYMT!! Känns som om våren är påväg och livet är helt enkelt grymt just nu!

Haha förresten, det har gått fyra dagar in på track träningen och det är redan lite drama på g. Det är två tjejer som gärna vill vara kaptener och är väldigt högljudda och håller på att bossar över alla, sen finns det en annan tjej som är skitsur på dem för hon tycker att de är skitirriterande och tycker de är omogna. Så de pratar typ öppet skit om varandra, fast sen är de ändå kompisar. Haha, high school alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0