On the go to Lydia's

Pluggandet gav jag upp strax efter att jag bloggade. Det är ta mig tusan svårt att skriva femton små beskrvinginar på 2-4 meningar om barn som inte är en själv. Jaja, har bara en mening kvar och jag har vart och köpt papper så det kommer ordna sig! Nu ska jag hem till Lydia och ha ski-team kväll! Ska bli jättekul att träffa alla igen tycker jag! Idag har det vart riktigt fint väder så jag vägrade vintern med att ha på mig ballerna skor. Inte så drastiskt kanske men men... The american way att vägra vintern på är att gå ut i shorts, flipflop och t-shirt. Japp, jag såg precis en när jag var och köpte papper. Herregud... Jaja, nu måste jag rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0