seg tjej #1 här

Jag hamnade i sängen när jag kom hem ifrån träningen och sen kom jag inte upp igen. Duktigt. Så ja, har typ tillbringat större delen av min dag i sängen. Jag är helt slut efter track idag, halvvägs igenom kändes det som om benen vek sig under mig, jag var tvungen att sitta ner ett tag för att kunna fokusera normalt igen. Haha, nyttigt! Så det är därför som jag har dött här om ni undrar. Egentligen har jag allt för mycket att göra, städa, plugga och tvätta... men sängen var hundra gånger med inbjudande om man säger så! Men det är ju vad man har morgondagen till. Hoppas ni har haft en bra lördag, med inte allt för mycket vinter! Har jag sagt att vi knapp har någon snö kvar nu? SKÖNT!


solig och fin..... parkeringsplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0