Utkast: Mars 18, 2011

Hej!
Idag har jag bara tagit det lugnt med Carro och Emma. Började dagen med track-träning, fy fan säger jag bara! Spran 600mx2 + 200mx3. Egentlgien inte så långt, men jag gör ju sprints så det handlar ju om att spring fort liksom! Efter det åkte vi en sväng till the mall för lite mer shopping och sen så har vi slappat hemma hos Emma resten av dagen. Skön och lugn dag helt enkelt. Nu har vi precis masat oss upp från källaren och en konstig film plus en massa godis. Carro somnade faktiskt inte förns efter filmen, vilket var bra jobbat! Imorgon åker hon hem och det blir så klart tråkigt, men samtidigt så vet vi ju att den här gången är det bara tre månader tills vi ses igen. Idag/imorgon är det förresten 8 månader i USA. Konstigt. Jaja. Nu ska jag nog sova lite! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0