1 mars

Ojojoj!
Riktigt dåligt med uppdatering här i bloggen på sista tiden. Ber om ursäkt för det, kan inte riktigt skylla på att jag har haft allt för mycket att göra. Kom hem från Birkien i söndags, efter en riktig helvetisk bilfärd hem. Dåligt med mat och sömn, en mega latte, och film i bilen ledde till att jag blev riktigt åksjuk. Ingen fara på taket dock, det är inte direkt första gången jag har varit åksjuk. Men annars var det riktigt coolt att var uppe och se the Amerikan Birkiebeiner, sjukt mycket folk och riktigt duktiga skidåkare. Vår Coach Kyle, körde hela racet (50km) på 2h och 19 min, det är gaaalet! Annars är jag ledsen över att skidsäsongen är över, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Men nästa vecka börjar jag med friidrott, haha värsta sportnörden jag är. Men jag älskar att vara med i ett lag, och hur nära man kommer sina lagkamrater. Annars då, har prövat på curling idag, inte riktigt min grej, men det är kul att pröva på i alla fall. Resten av veckan ska vi ha en turnering plus att vi ska ha vår knäppa vikarie, så grym gympa vecka helt enkelt! Jaja, whatever! På lördag är det snowball dance, var inte så taggad, men jag har kommit på vad jag sk aha på mig så det kommer bli bra. Om två veckor är det spring break och det betyder att Carro kommer! Jag är såå taggad! Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv. Och göra lite läxor borde jag väl också... Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0