inventory

Glider runt i mina skidtights och tjocktröja idag. Rätt så mysigt. Planen var egentligen att jag skulle ha hängt med Emma och Maggie idag, men det blev inget av det så jag chillar hemma istället. Började skriva lite på en uppsats som ska in snart och har även inventerat min garderob. Jag tänker mycket på hur jag överhuvudtaget ska kunna få hem allt jag har här och sånt. Har i alla fall rensat ut lite grann av sånt som jag inte vill ha och lämnar kvar här. Det blev en liten hög och nu är garderoben nästan tom! Men problemet är inte kläderna egentligen för dem kan man pressa ner. Men jag har så himla mycket annat junk!  Fotoramar, ljus, sladdar, böcker, koppar, smink, skor smycken vattenflaskor. Helst vill jag ju ha med allt för det mesta är fina minnen, men det går inte så jag får välja ut det bästa. Men jag har fått en till resväska utav värdfamiljen så det är i alla fall taken care off! Nu regnar det här utanför och jag ska gå och sätta på Eurotrip! Ha en bra lördagskväll allesammans!
 


Kommentarer
Postat av: isa

om det skulle vara så att du köpt en ny plånbok så får du inte lämna kvar den för då vet du vem som vill ta över den.... <3

2011-05-24 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0