Senior Night & Wild Pink

Så denna helg har jag haft finbesök från Miss Maja. Fredagskvällen spenderade vi uppklädda och fina på Radison Hotell för Senior Night. Det var för alla seniors, de fick gag awards (most likely to become president, biggest texter, most tardies osv...), det var uppträdanden, gamla bilder, lärare som höll tal och såna saker. Det var helt okej, men det var inte superkul. Det var liksom en kväll för alla seniors, och även om vi utbytesstudenter var inbjudna så var det ändå en kväll för dem och inte oss. Så vi åkte hem ganska tidigt. Helt okej, vi kollade på valentines day och sen gick vi och la oss, eller ja, Maja hade redan somnat i soffan så...

Idag har jag mest skrivit på min uppsats, sen har jag tagit det lugnt idag. Kom nyss hem från the spring play, Wild Pink. Den var hur kul som helst. Den handlade om tre bondsöner som fick ett brev av deras moster att hon ville testamentera alla sina pengar till dem. Problemet var att hon trodde att de var tjejer och hon tyckte inte om killar så de var tvugna att klä ut sig som tjejer. Så in me klänningar, peruker och högklackat kom dessa tre killar in på scenen. Hur kul som helst! Sen var det ett mysterium med att någon stal pengar av deras moster och de hjälpte henne att lösa det.










Kommentarer
Postat av: Frida

SNYGG MANDI!

2011-05-15 @ 11:41:13
URL: http://fridaisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0