sista fredagen pa AHS

Sitter just nu i biblioteket tillsammans med sex andra som bestar av hela min klass idag. Alla seniors ar borta pa klassresa ner till ett nojesfalt. sa det ar tomt i skolan idag. Jag har precis avslutat min sista uppsats for grammar and writing och det ar valdigt skont, jag hoppas att hon inte hittar allt for manga fel pa den, det skulle va skont om hon inte gjorde det den har gangen! Jaja, sant ar livet. Nu vantar en tre dagars helg och efter det en tre dagars skolvecka. Riktigt skont kanns det! Ikvall ska jag traffa mina tjejkompisar fron skidlaget och jag kommer nog komma hem ganska sa sent, sa jag far sova i bilen upp till stugan imorgon!

Juat det! Igar var jag, Emma och Maja och kollade pa sectionals for track. I mandags var det regionals, alltsa typ kvartsfinal, sectionals ar semi och state ar finalen. Nate sprang i sectionals tillsammans med en massa fran Ashwabenon,och nastan alla gick vidare till state! Det var sa coolt att se for alla var sa glada och grat for att de gick vidare. Det var en riktigt cool upplevese och jag ar glad for alla som gick vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0