So why don't we go, somewhere only we know

Onsdag. Konstig dag, aldrig tidigare har jag nog var så nära att skälla ut en människa. Fast, om man kladdar ner hela min bänk med brun färg och sen inte ens vågar erkänna det, så är det rätt åt henne. Jaja! Idag har faktistk solen skinit för första gången på typ..... en vecka. Superhärligt! Perfekt också för vi tog bilder för track och sen åkte vi till Kmart och plockade upp skräp längs med motorvägen. Härligt att kunna gå runt i shorts och t-shirts! Jag hoppas att vädret håller i sig tills imorgon då jag får va funktionär på track meet. Tyvärr så spår väderfolket regn och kyla. Men det är ju typ vardagsmat här i Wisconsin. Maj och det är typ 7 grader. Härligt!!!! Hur som helst. Känner att jag har ordning koll på läget, har gjort mina läxor och nu ska jag plugga lite spanska till mitt prov imorgon.  

     
gaaaaah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0