trött

Happy tuesday everyone!
Haha, tionde maj idag. Min kusins födelsedag. En vecka kvar till Norges nationaldag. En månad och 15 dagar tills jag landar på svensk mark igen.
Ville helst bara somna om imorse när klockan ringde, fy satan vad trött jag var. Track meet gör sånt med mig! Men dagen var helt okej, lugn och skön. Stannade efter skolan och ritade lite och sen gick jag och Emma ner till starbucks. Jag är så trött (det kanske märks för jag känner att det här blir väldigt osammanhängade) och nu ska jag gå och kolla på Glee. Jag älskar glee. Bästa kvällen i veckan när jag får se på glee! yeay! haha ja.... vi hörs, när jag har något mer intressant och ork för att skriva nåt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0