Frågor

Från Bella:
Ska du åka skidor?

Sv: Ja, jag ska gå med i längdskidslaget här. Mest gör jag det för att det verkar kul, jag blir uttråkad när jag inte har en sport att göra efter skolan coh det är grymt bra träning, men det ska bli kul att lära sig också, för ärligt talat är jag inte särskilt bra på längdskidor, nej :)

Från Siri:
Hejhej!
Hoppas du mår bra! Btw, hur var första skoldagen? ;) :D

Sv: Gud det känns som det var jättelänge sen! Jag var väl nervös första dagen, men var väldigt glad att jag hade Maja i min första klass så jag slapp vara själv. Den flöt på utan större missöden, men jag kände mig väldigt vilsen. De har ju ett väldigt annorlunda skolsystem och jag kommer ihåg att jag tänkte, gud vad gör dem? Varför lämnar de inte klassrummet? När alla väntar på klockan. Första dagen var ändå cool och väldigt spännande, den gick vädigt snabbt också. Här kan du läsa om hur jag kände innan jag gick till skolan. Det finns ett annat inlägg också, men min dator vill inte samarbeta just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0